Friday 30 March 2012

TAK HABIS-HABIS

Aduh.....
Tak habis-habis
Hari-hari cerita yang sama
Hari-hari berita yang sama saya baca
Tak habis-habis mayat bayi dijumpai
Entahlah...
Mungkin manusia sudah tidak ada lagi sifat keperikemanusiaan dalam diri..
Hari ni saya baca akhbar Harian Metro
Jumpa dua berita



klik la link kat atas ni untuk membacanya


Cuba tengok gambar bayi-bayi ni.
 Comel kan? 
Tergamakkah anda di luar sana membuang anak-anak ini? 
Mereka ibarat kain yang putih, suci daripada dosa, 
cuma ibu dan bapa mereka yang berdosa telah membunuh dan membuang anak mereka.
 Saya tidak sanggup berkongsi gambar kekejaman yang telah dilakukan iaitu  mayat bayi, 
jadi saya kongsikan gambar bayi-bayi comel ini dengan anda semua. 
Diharap dengan cerita saya ini, kita dapat menjadikannya iktibar. insya Allah..

Pesanan terakhir dari saya :



No comments: